הגיע הזמן שהשוק יבין שאתם לא באותה קטגוריה

אנחנו נעזור לכם למצב את עצמכם בצורה ברורה, לזקק את הערך הייחודי של המוצר שלכם, ולבנות נרטיב שוק משכנע, כדי שלקוחות ומשקיעים יבינו למה לבחור דווקא בכם.

אנחנו נעזור לכם למצב את עצמכם בצורה ברורה, לזקק את הערך הייחודי של המוצר שלכם, ולבנות נרטיב שוק משכנע, כדי שלקוחות ומשקיעים יבינו למה לבחור דווקא בכם.

קוראי הניוזלטר שלנו מגיעים מ:

קוראי הניוזלטר
שלנו מגיעים מ:

הבעיה

הבעיה

אתם יודעים שאתם שווים יותר
השוק עדיין לא

אתם יודעים שאתם שווים יותר השוק עדיין לא

ב-6 שנים האחרונות, בנינו תהליך מבוסס מחקר ודאטה שמחבר בין מיצוב, מסרים ונרטיב, ועזרנו לעשרות חברות ומותגים… 

ב-6 שנים האחרונות, באמצעות תהליך מבוסס מחקר ודאטה שמחבר בין מיצוב, מסרים ונרטיב עזרנו לעשרות חברות ומותגים… 

ולהתחיל

למכור

למכור

להוביל קטגוריה משל עצמם

להוביל קטגוריה משל עצמם

ליצור ביקוש דרך נרטיב שוק

ליצור ביקוש דרך נרטיב שוק

לדבר בשפה שהשוק מבין

לדבר בשפה שהשוק מבין

להפסיק

להסביר למה הם שווים את המחיר

להסביר למה הם שווים את המחיר

להיות מושווים למתחרים הלא נכונים

להיות מושווים למתחרים הלא נכונים

למכור דרך קשרים

למכור דרך קשרים

להשקיע בפרסום שלא עובד

להשקיע בפרסום שלא עובד

אם אתם יודעים שהמוצר שלכם טוב אבל מרגישים שהשוק עדיין לא רואה את זה, אין לכם בעיה של מוצר או מכירות, יש לכם בעיה של מיצוב.

אם אתם יודעים שהמוצר שלכם טוב אבל מרגישים שהשוק עדיין לא רואה את זה, אין לכם בעיה של מוצר או מכירות, יש לכם בעיה של מיצוב.

דברו איתנו

איך זה עובד

תהליך אחד שמסדר לכולם בראש מי אתם ולמה לבחור בכם

1

שלב 1 - מיצוב (Positioning)

אנחנו עורכים מחקר שוק מתקדם ומחליטים למי אתם צריכים לדבר, איך להציג את הפתרון, ומה השוני המהותי במוצר שלכם. המטרה היא להפסיק להסביר “מה אתם עושים”, ולגרום לשוק להבין לבד למה אתם רלוונטים, ללא השוואה למתחרים.

שלב 1 - מיצוב (Positioning)

אנחנו עורכים מחקר שוק מתקדם ומחליטים למי אתם צריכים לדבר, איך להציג את הפתרון, ומה השוני המהותי במוצר שלכם. המטרה היא להפסיק להסביר “מה אתם עושים”, ולגרום לשוק להבין לבד למה אתם רלוונטים, ללא השוואה למתחרים.

שלב 2 - נרטיב ומסרים (Narrative & Messaging)

אנחנו מתרגמים את המיצוב לסיפור שממקם אתכם במרכז הקטגוריה. סיפור שמסביר איך העולם השתנה, למה נוצר הצורך החדש, ואיך אתם עונים עליו. זה מה שהופך אתכם מעוד אופציה, לבחירה המתבקשת. מכאן נולדים המסרים, דפי הנחיתה והפיצ׳ים שגורמים לשוק להגיב, ונבנית שפה אחידה וברורה שהחברה מדברת דרכה.

שלב 2 - נרטיב ומסרים (Narrative & Messaging)

אנחנו מתרגמים את המיצוב לסיפור שממקם אתכם במרכז הקטגוריה. סיפור שמסביר איך העולם השתנה, למה נוצר הצורך החדש, ואיך אתם עונים עליו. זה מה שהופך אתכם מעוד אופציה, לבחירה המתבקשת. מכאן נולדים המסרים, דפי הנחיתה והפיצ׳ים שגורמים לשוק להגיב, ונבנית שפה אחידה וברורה שהחברה מדברת דרכה.

שלב 2 - נרטיב ומסרים (Narrative & Messaging)

אנחנו מתרגמים את המיצוב לסיפור שממקם אתכם במרכז הקטגוריה. סיפור שמסביר איך העולם השתנה, למה נוצר הצורך החדש, ואיך אתם עונים עליו. זה מה שהופך אתכם מעוד אופציה, לבחירה המתבקשת. מכאן נולדים המסרים, דפי הנחיתה והפיצ׳ים שגורמים לשוק להגיב, ונבנית שפה אחידה וברורה שהחברה מדברת דרכה.

2

3

שלב 3 - יישום בשטח (Go-To-Market Clarity)

אנחנו דואגים שהסיפור יעבוד גם מחוץ למצגת. אנחנו עוזרים לצוות השיווק, למכירות ולניהול לדבר באותה שפה, ליישם אותה בקמפיינים, באתר ובפגישות המכירה כדי שהנרטיב לא ישאר על הנייר, אלא ישפר אחוזי המרה, יגדיל רווחים וישמש מנוע צמיחה לחברה.

שלב 3 - יישום בשטח (Go-To-Market Clarity)

אנחנו דואגים שהסיפור יעבוד גם מחוץ למצגת. אנחנו עוזרים לצוות השיווק, למכירות ולניהול לדבר באותה שפה, ליישם אותה בקמפיינים, באתר ובפגישות המכירה כדי שהנרטיב לא ישאר על הנייר, אלא ישפר אחוזי המרה, יגדיל רווחים וישמש מנוע צמיחה לחברה.

שלב 3 - יישום בשטח (Go-To-Market Clarity)

אנחנו דואגים שהסיפור יעבוד גם מחוץ למצגת. אנחנו עוזרים לצוות השיווק, למכירות ולניהול לדבר באותה שפה, ליישם אותה בקמפיינים, באתר ובפגישות המכירה כדי שהנרטיב לא ישאר על הנייר, אלא ישפר אחוזי המרה, יגדיל רווחים וישמש מנוע צמיחה לחברה.

1

שלב 1 - מיצוב (Positioning)

אנחנו עורכים מחקר שוק מתקדם ומחליטים למי אתם צריכים לדבר, איך להציג את הפתרון, ומה השוני המהותי במוצר שלכם. המטרה היא להפסיק להסביר “מה אתם עושים”, ולגרום לשוק להבין לבד למה אתם רלוונטים, ללא השוואה למתחרים.

שלב 1 - מיצוב (Positioning)

אנחנו עורכים מחקר שוק מתקדם ומחליטים למי אתם צריכים לדבר, איך להציג את הפתרון, ומה השוני המהותי במוצר שלכם. המטרה היא להפסיק להסביר “מה אתם עושים”, ולגרום לשוק להבין לבד למה אתם רלוונטים, ללא השוואה למתחרים.

דברו איתנו

מילים חמות

מילים חמות

מילים חמות

לקוחות שעברו איתנו תהליך

בואו נדבר

Sariel Mazuz

Founder

Sariel Mazuz

Founder

Sariel Mazuz

Founder

״השוק לא בוחר במוצר הכי טוב, הוא בוחר במוצר שהוא מבין הכי טוב״

King Strategy מובלת ע״י שריאל מזוז יועץ אסטרטגיה ושיווק עם רקע עמוק בטכנולוגיה, פרסום וצמיחה עסקית. בעשור האחרון שריאל ליווה עשרות חברות וסטארטאפים, בנה מותגים, הקים SaaS, ניהל קמפיינים בהיקפים גדולים, ופיתח מתודולוגיה שמחברת בין חשיבה עסקית, ניתוח שוק ויצירתיות שיווקית. אנחנו לא סוכנות פרסום, אנחנו שותף אסטרטגי שמחדד, מגדיר ומתרגם ערך עסקי לשפה שהשוק מבין.

הניוזלטר

הניוזלטר

הניוזלטר

3,000+ מנהלי שיווק וצוותים קוראים את הניוזלטר השבועי שלנו

מעל 3,247 מנהלי שיווק, פאונדרים, וצוותים מקבלים מאיתנו מייל שבועי בפחות מ-5 דקות קריאה עם תובנות על מיצוב, מסרים וצמיחה

לניוזלטר חכמים בשיווק